czwartek, 14 lutego 2013

Miłe Złego Początki ...

Hej, 
no to zaczynamy :)
Mam na imię Ela. Od zawsze lubiłam origami, a jako dziewczyna mam wrodzoną miłość do biżuterii. Postanowiłam połączyć te dwie miłości i tak powstała biżuteria origami.
Zapewne będzie można zobaczyć tu je także oddzielnie, a i inne rzeczy na pewno też się gdzieś pomiędzy posty zaplączą.

Dziś chciałabym Wam pokazać moje najnowsze kolczyki origami.
KIMONA

ŻURAWIE

RYBKI

TE BARDZIEJ KOCHANE RYBKI ;)
Mam nadzieję, że znajdzie się parę osób, które będą tu zaglądać, bo samej będzie mi tu smutno :)Origami jest ograniczone jedynie wyobraźnią, więc możecie się spodziewać dość częstych wpisów.

8 komentarzy:

  1. Śliczne:) Jeszcze nie widziałam takich kolczyków. A Ty je czymś podklejasz, lakierujesz żeby były trwalsze?

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo oryginalny pomysł, rewelacja :)
    Zostaję u Ciebie i będę podglądała.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na Candy.
    Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł z takimi kolczykami :)) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolczyki są piękne! Najbardziej podobają mi się rybki, są przeurocze!

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się pomysł :D Bardzo oryginalne i ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz widze kolczyki z origami:D Ciekawe:)
    A i radze wylaczyc weryfikacje slowna...

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawe pomysły. Świetnie, że z takich pięknych, kolorowych papierów! Powodzenia w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń