piątek, 8 marca 2013

Czy mężczyźni to idioci z natury czy muszą się tego uczyć ?


Dzień kobiet w szkolnym życiu nie należy do najłatwiejszych. Koleżanki non stop przechwalają się ile to już kwiatków dostały, ile życzeń, prezentów, czekoladek ... I co z tego, że większość jest wymyślona ? To i tak boli, gdy samemu nic się nie dostało. Z natury jestem zazdrosna. Więc ciężko mi było patrzeć jak koleżanki ekscytowały się kwiatami na ich biurkach. Moje było puste. Było mi smutno, chociaż wiem, że to głupie. Po woli kończyły się lekcje, a ja coraz intensywniej rozmyślałam nad potęgą głupoty mężczyzn. Jednak znalazł się ktoś, kto ocalił ich honor. Nie powiem kto. Zdradzę tylko, że dostałam przepięknie pachnącą, białą jak śnieg różę. Rozpromieniona jak wiosenne słoneczko wróciłam do domu, gdzie czekała na mnie jeszcze jedna niespodzianka. Brat pomyślał o kobietach w domu i zaopatrzył się w hiacynty. Już nie mogę się doczekać, aż rozkwitnie. Uwielbiam ten zapach.

2 komentarze:

  1. Mężczyźni często są zwyczajnie tak przymuleni wszelaką głupotą internetowo-telewizyjną, że wychodząc z domu zapominają uruchamiać swoich tyci móżdżków i później widać efekty w szkole, pracy czy też na zakupach. No cóż. Kobiety są zwyczajnie gatunkiem bardziej rozwiniętym umysłowo. W końcu mężczyźni to nieudolny prototyp człowieka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mężczyźni tacy się rodzą, jak się czegoś nauczą to bardziej interesuje ich otoczenie.....albo jeśli czegoś chcą...Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń