wtorek, 19 marca 2013

Wyróżnienie ...

Ostatnio spotkało mnie coś miłego. Zostałam zaszczycona przez Wieczorynkę wyróżnieniem Liebster Blog. Bardzo się cieszę, że ktoś mnie docenił po tak krótkim czasie istnienia bloga.

Pytania zadane przez Wieczorynkę:
1.Kiedy zaczęłaś tworzyć ...
Odkąd pamiętam zawsze coś tworzyłam 
2....i dlaczego ?
Bo lubię patrzeć jak z prostej kartki powstają ciekawe kształty 
3.Wymarzone wakacje ? 
Nad morzem 
4.Ulubione kwiaty ?
Białe róże 
5.Bransoletki , naszyjniki czy pierścionki ?
Naszyjniki
6.Kolczyki długie czy krótkie ?
Zdecydowanie długie 
7.Błyszczące czy matowe ? 
Błyszczące 
8.Kolorowe czy jednobarwne ?
Kolorowe
9.Złoto czy srebro ?
Złoto 
10. Samochód czy rower ?
Rower
11. Miasto czy wieś ?
Wieś
12. Słońce czy deszcz ?
Słońce 

A to pytania ode mnie :
1.Motyw przewodni twojej twórczości ?
2.Dzień czy noc ?
3.Ogień czy woda ?
4.Warzywo czy owoc ?
5.Ciepło czy zimno ?
6.Prysznic czy wanna ?
7.Pianino czy gitara ?
8.Telewizor czy komputer ?
9.Pies czy kot ?
10.Blondynka czy brunetka ?
11.Pociąg czy samochód ? 

Zasady:
Nominację otrzymuje się od innej osoby blogującej za "dobrze wykonaną robotę". Otrzymują ją osoby, które na swoim blogu nie mają zbyt dużej liczby obserwatorów. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez nominującego. Następnie ty nominujesz 11 osób i zadajesz 11 pytań. Koniecznie poinformuj nowe osoby nominowane. Warunek: nie wolno nominować osoby, od której otrzymało się wyróżnienie.

 A ja dostałam 12 pytań :)

Ode mnie wyróżnienie dostają :
1. AniaN
3. Wiola
4. Ewa
5. Sylwia
7. Wiola

6 komentarzy:

  1. Bardzo Ci dziękuję:) Jestem już posiadaczką (dwukrotną) tego wyróżnienia, co nie zmienia faktu, że jest mi bardzo miło. Pozwolę sobie odpowiedzieć tutaj na Twoje pytania a u siebie na blogu dopiszę, że zostałam przez Ciebie wyróżniona.
    1.Twój motyw przewodni ?
    czego?
    2.Dzień czy noc ?
    noc
    3.Ogień czy woda ?
    woda
    4.Warzywo czy owoc ?
    warzywo
    5.Ciepło czy zimno ?
    ciepło
    6.Prysznic czy wanna ?
    wanna
    7.Pianino czy gitara ?
    gitara
    8.Telewizor czy komputer ?
    komputer
    9.Pies czy kot ?
    pies
    10.Blondynka czy brunetka ?
    brunetka
    11.Pociąg czy samochód ?
    samochód
    Pozdrawiam ☼

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana dziękuję za wyróżnienie. Nie gniewaj się, ale nie wyznaczę następnych. Mam już na blogu kilka takich opowieści o sobie... Myślę, że dość :) Ale z całego serducha dziękuję!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za wyróżnienie:) Na pytania chyba odpowiem dopiero w sobotę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje bardzo za wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję:) Dziękuję za wyróżnienie mnie:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję za wyróżnienie. Ja również wzorem Pani Niteczki nie poślę wyróżnienia dalej, mam nadzieję że się nie pogniewasz. Kilka razy pisałam już o sobie ;)

    OdpowiedzUsuń